Saturday 19 May 2012

Makan-makan

Assalamualaikum

Siap la.. kita kuar makan.. aku?? makan? kat ner (sembunyik muka excited) kita mkn kat Quensbay.. mak tingin nak makan steamboat.. maka aku berlari-lari gajah besiap.. sebab bab makan hukum nya harus.. so jgn la tehegeh2 nak besiap.. dari ko dapat makan steambot.. ko kena kunyah cekodok yang pagi td punya

maka berbondong-bondong la aku ngan family mertua makan kat Johnny's.. hehe..

bagi sesiapa yang berkapasiti otak udang
welcome..


nampak ini periuk? ader tekan2 suhu tu kan.. aku igt bila x der budak kecik aman la nak makan.. x der nak main periuk ke dapur tu ker.. tapi laki aku neh asik2 la menekan2 button tu.. nak jer aku jentik tgn dia.. tapi memandangkan beliau adalah penaja utama.. maka aku kansel.. kang laki aku cakap.. bayaq sendri.. matik aku


mangkuk tingkat tu isi sume ramuan tuk steamboat.. semua skali 23 mangkuk.. mangkuk tingakat btolll



ini ler kesemua 23 ramuan rahsia



No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...