Monday 19 August 2013

Biro BBQ

Assalamualaikum

marilah aku cerita sedikit perihal weekend bebaru neh
perancangan nak buat makan-makan berlalu dengan begitu sempurna
kena la puji diri sendiri supaya boleh menambah riak
ate kite yang organized
:)

dengan mengambil kira keluarga dan sanak saudara yang datang dari Penang maka cuti tambahan ari Ahad dilupa jangan
sebab tahu ada potensi diri malas nak masuk keja
maka sesegera mungkin cuti tambahan di ambil

dif-dif jemputan dijemput seminggu awal
keteratak kami di alor setar
Alhamdulillah penyertaan adalah memberangsangkan

 semua rakyat jelata sampai petang dan begelimpangan sebentar sementara nak tunggu makan-makan yang di susun atur sebelah malam


krew masakan  bertongkos lomos di belakang umah diketuai oleh bapak mertua iolss


berdiri memegang sokabar sambil menjeling manja tu is kazen aku keponakan sebelah ayah.. sebab yang datang semua neh sebelah mak.. aku da cuak da isau dia tak leh nak join.. da la sebatang kera kara turun alor setar dari Poli Arau..

skali oke jer.. lelaki kan..baru kenal skali dua pun da bole lepak sama
disebabkan dia sampai dulu dari yang lain, aku kerahkan tenaga dia tolong aku buat preparation nak Ber-BBQ neh.. kompem pasneh dia pikir doploh kali nak jejak umah aku.. muehehe

ewahhhh laki aku buat muka muncong itek lak
tiada rotan pelempang bergune juga
 my lovely khayra
jgn tepedaya okeh.. baru jek jejak
5 bulan
badan dia kusssss semangat



dif jemputan terakhir yang datang malam tu

tu jer
kalau ditakdirkan aku neh anak buah Kimora Lee Simsons yang tak kenal erti sayang duit nak jer sesi BBQ aku buat tetiap malam

melampau


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...