Monday 12 August 2013

Percy Jackson Sea of Monster

Assalamualaikum

Menghapdate entry di kala raya ke-5 adalah sangat tidak cool.. bermakna aku da tecongok kat ofis.. well.. ini kehendak dan ikut kata hati.. kak pijin bekali kali tanya kat aku.. kompem neh pas raya tak mau cuti???  akak amek neh.. ujar beliau..

yer kakak cayang.. iolss tak mau cuti.. sedangkan raya ke-4 pun aku da tebongkang kat umah tak g memana apatah lagi nak besambung cuti.. 

nampak sangat raya kau tak meriah kheeennnn.... sob..sob.. :(

macam mana cerita raya aku tahun tahun lepas.. begitu jualah cerita raya aku tahun ini.. tak de beza sangat pun..

so pe kata aku citer tentang citer Percy Jackson Sea of Monster

sebelum itu... imbas kembali

dedulu aku cukup tak shukew cerita yang tipu-tipu.. maksud aku cerita imaginasi oleh manusia yang kita tahu tak kan tejadi pun.. walaupun aku baru skool rendah aku memang tak layan kartun.. mak aku pun ada cakap aku neh cepat nau beso.. layan citer org tua saja.. paling aku suka citer ER emergency room.. citer doktor-doktor tu.. konon nak jd doktor bila besor.. puiiiii

tapi persepsi aku da betukar bila aku stat tgk citer harry potter.. time tu aku diploma da.. rumate aku hobi dia muat turun movie secara harom maka dia akan make sure kitaorg dlm bilik tu pun tgk jugak secara harom.. mayb nak membahagi-bahagikan ke-haram-man tu secara sama rata hohoho..

baru ku tahu betapa sronok nyer citer tipu-tipu neh.. aku kagum pada orang yang bole pikir luar kotak kepala.. orang-orang neh banyak makan kismis aku kira..

lets go to the main point...


pada sapa yang belum tgk part 1 citer neh, tak perlu khuatir dan risau.. sama pesyen ngan aku.. sebab citer Percy Jackson Sea of Monster x der kena mengena pun ngan previous citer..

bukan takat thumbs up.. betis up aku kasik.. best gilerrrrr... aku dalam panggung tesengih-tesengih kat laki aku menunjukan betapa kagum aku dengan citer tu.. da macamkan laki aku lak yang wat plot citer kan.. padehal dia pilih jer pun citer neh selepas aku bekali kali cakap no malay movie pls.. ecewahhhh.. blagak sial..

menceritakan ada 1 kaum puak neh keturunan diaorg adalah kacukan manusia dan kuasa alam.. so diaorg neh stay satu tempat yang org len tak tahu.. diaorg neh lak telah dilindungi oleh 1 kuasa baik dr sebarang bencana.. 1 hari salah sorang kaum puak diaorg neh telah murtad dgn merosakan tempat pelindungan so as a hero dia betanggungjawab nak kembalikan tempat perlindungan dengan cara carik bulu kambing.. ke biri-biri.. ek eleh.. carik bulu kambing jer kan.. kampung aku banyak kambing.. ko pilih jer.. 

antara kacukan yang aku ingat dlm citer tu ialah hero.. mak apak dia kacukan manusia + laut.. kawan hero lak manusia + kambing.. boleyh eyh camtu??? hehe..

tetiba tepikir kalau aku diberi peluang, aku nak kacuk dengan apa??
aku ingat nak kacuk dengan doremon jer.. kocek kat perut dia tu yang mahal.. aku nak aper dia bole kasik.. muahaha.. da tetiba kretip lak kan.. kuasa cerita tipu-tipu..




 *

 *

 *

last but not least



                                   GAMBAR RAYA DILUPA JANGAN
                                                    :)

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...