Wednesday 7 August 2013

Salam Lebaran

Assalamualaikum dan Salam Aidilfitri

Alhamdulillah aku panjatkan syukur pada Allah swt kerana dengan izin-Nya aku masih berkesempatan melalui Ramadhan dan InsyaAllah Hari Raya pada esoknya..

haihhhh tetiba nak taip dengar lagu waghih duek den betengkek tengkek
da bahu tejungkit jungkit.. minat sungguh aku dengan lagu neh..
waghihh waghihh waghihh

ok bebalik pada raya yang menjelang esok..
pesiapan ala kadar sajo
ada baju n tudung baru, wa kira setel dah
kasut ke henbeg ke kalau ada kire bonus
kalau tak da pun no hal

baju aku sepasang jer tahu... hahahah
gila gempak aku neh
kueh raya buat 1 jer
len suma beli
seba 1 bak kata orang masuk meminang

cuti pun aku tak amek
raya ke 3 da balik alor star tp singgah parit buntar dulu
parit buntar kira singgah ker??? mih mih mih
ader org tu nak tie da knot

skang tggu mak amek aku jer trus gerak g Penang
ayah aku menyusul esok.. nak sembahyang raya kat kedah jugekkkk
ok tak per.. janji ayah bg mak aku balik dulu dah
kalau ayah aku ckp mak stay dgn ayah
aku balik penang sensorang
ader jugak yang melalak nant

setakat ini bersiaran kita di bumi Guar chempedak
jgn lupa arineh hari rabu.. kan huru hara
tp sbb sok raye lantak kauuuu lahhhh hahahah
janji japg aku gerak p Penang

Aku menyusun 10 jari kembong memohon ampun dan maaf andai tekasar bahse n bicara.. Selamat hari Raya maaf zahir bating :)

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...