Saturday 18 February 2012

Rumah Rehat MADA Kota Aur Sik Kedah

Assalamualaikum

Entry kali neh tentang percutian aku bersama emak dan ayah serta beberapa keluarga dari Pakatan Taman Bersatu Simpang Empat. Percutian ini di susun sebagai salah satu aktiviti keluarga pakatan dan memandangkan mak ayah aku antara warga pakatan maka dengan rasa riangnya mak ayah aku daftar awal2 lagi nak join percutian neh.. bila da dikumpul2 maka hampir 10 keluarga yang terlibat. tactually, tak semua warga pakatan dapat ikut serta sebab terikat dengan komitment masing2.. mak aku cakap previously punya percutian juga di tempat yang sama lebih ramai family yang join.. x kisah la cmner pun.. aper yang dpt aku simpulkan memang happening bila dapat bercuti neh, walaupun aku da tragis masa memula sampai sini sbb line maxis dan digi tak der.. aku nanges hokey tanpa pengetahuan mak ayah aku coz aku tak dapat contact hasben aku T___________________T sangatlah kememeh.. so meh enjoy da pic jer la eh.. eden ponat lagi neh..

ni jalan nak ke Muda Resort memang ulu habis kiri kanan bukit bukau


jln sgt ok tp x der apa, isau klu2 ader emergency shj

empangan pedu a.k.a tasik pedu

bilik penginapan

riadah pagi

jenis penginapan 1

jenis penginapan 2

cute signage




antara pemandangan sekitar muda resort

hai ('',)


go mak!!!!


tempat penginapan kami



aku tidak terlepas utk berendam dlm neh..


seswai utk adegan hindustan..cantek



lagi.. penginapan kami dari arah belakang



lawatan adun

sesi memenuhi perut

lawatan ke ladang anggur, juz 15 minit from muda resort

petunjuk arah pada yang sesat

ladang?? bagi aku cukup sekadar menyebut kebun coz ladang tak besau pun

sum mekanik, mekanik sun flower.. in the dark.. cha..cha cha chi chi chi








Sekian sahaja persiaran saya di Kota Aur Sik.. Kembali ke studio bersama rakan setugas

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...