Thursday 19 April 2012

Bila Mak Buah Menulis...

Assalamualaikum..

Jarang aku nak citer tentang anak buah aku kan.. nasib ko la dapat mak buah yang stok-stok syok sendri.. x abes-abes citer tentang kesah dia.. tak pun laki dia.. mak ayah kekadang selit dua tiga kali jer..

dia besar da budak si fayadh neh.. kemain cerdik dia.. dengan mak buah dia neh hanya bila waktu-waktu terdesak jer dia nak.. kalau wan a.k.a atuk dia ader, aku neh nampak dengan tak jer..

mak buah dia neh kan rajin sgt.. kilek dia seminit dua jer.. mana la dia x mo.. jangan wan dia yang dukung.. mau sejam dua.. hehe.. mana budak tu tak manja dgn wan dia..

lagi 2 bulan masuk setahun budak kenit tu.. bab-bab movement neh dia kurang sket.. tak salah budak tu aku ase.. mana tak.. dengan pengasuh pun banyak dukung lagi.. pengasuh lak da usia2 bersara.. so ader budak kecik kat umah derang memang excited la..

kalau dapat nek walker lak.. da mcm F1.. laju giler.. seriau aku nengok.. da mak buah ko neh jadi tarzan.. terpekik2 bila nampak dia da nak masuk bilik air, capai barang atas meja/almari..

tapi sayang aku kat dia memang habis meter.. tumpang sayang anak buah.. mana tau berkat dapat sayang anak sendri lak.. amin..

meh ler layan pic budak omeyyyyyy neh..




oloh..oloh.. banyak benor gigi

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...