Monday 9 April 2012

Salah aku ker?

Assalamualaikum
(cerita ini semalam punyer)

Salah aku ker?

Sebelum balik keja aku siap2 asingkan dokumen dengan niat nak bwk balik and continue di umah..

salah aku ker?
sesampai di umah terus masuk bilik dan  letak dokumen td ats katil, sambil berkata ~ i will be back to you my document.. menuju ke dapur sebab atas kehendak perut.. owh~ mak masak rupanya..

salah aku ker?
sebab mak da masak.. so aku perlu makan..bila tgn gigih menceduk untuk ke patblas kalinye maka mak berkata~ dulu mak anak dua baru  badan mcm adik (refer pd aku).. maka perlahan2 senduk aku lepaskan..

salah aku ker?
lepas abes makan perut aku minta direhatkan.. maka berjalan aku ke ruang tamu.. amek paper baca semestinya ruang intisari rancangan..owh~ ABPH ker malam neh.. baru tau..

salah aku ker?
setelah badan penat dan perut sudah direhatkan maka aku mandi, semayang.. dan selesai bagi salam.. kepala aku nampak laptop..owh~ seharian aku x tenguk fesbuk sebab tenet kat opis surver down.. buka ler kejap..update info

salah aku ker?
sebab nak sokong industri seni tanah air maka aku ngadap tenguk ABPH.. yess.. bang mat harun a.k.a aaron aziz menang jua..

salah aku ker?
teetttt..teeettt.. bunyik msg masuk.. 1 MESEJ DITERIMA--> papar --> AaYaobu (laki aku)-->balas--> MESEJ DIHANTAR--> SELESAI

salah aku ker?
abes ABPH jam kol 12 lebey.. esok kerja perlu energi yang banyak.. aku perlu tido

salah aku ker?
aku nak tido perlu tempat yang luas dan selesa.. jaminan segar untuk hari esok nya.. jadi apa jua benda atas katil aku ketepikan..

salah aku ker?
benda yang aku ketepikan itu dokumen yang aku bawa balik dari opis..

salah aku ker?
bangun pagi siap2 nak g keja.. aku tak lupakan dokumen untuk aku bawak sekali..

kesimpulan..

semuanya.. BUKAN SALAH AKU.. tapi salah DOKUMEN.. sebab diam2 jer atas katil..

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...