Saturday 21 April 2012

Cerita Penuh~ KL 12,13 & 14 April 2012

Assalamualaikum..

OMG.. lama giler aku amek masa nak update citer ke KL neh.. sebab melibatkan gambar yang byk maka aku harus kreatif nak melambak semua pic yang ada dengan mengambil kira susun atur kedudukan.. 
punya la syg nak pilih2 pic kan..

tapi aku sedey sebetulnyer neh.. pic dalam kamera x bole buka.. asal oke jer tgk dlm camera sekali masa nak transfer semua pic hilang.. then masukan balik memory card.. pun still sama.. x leh bukak.. U_U.. 
so semua pic yang ader neh hasil dari nset aku n fb kawan2..

oke.. tujuan semua bebudak Perbadanan berkumpul di KL sebab nak kasik APC then alang2 da jumpa kita kasik sukan sket.. so bertarikh 13hb & 14hb kami warga Perbadanan berkumpul di KL.. memandangkan ader Perbadanan y datang dr jauh.. so planing adalah mengikut kesesuaian negeri memasing..

mcm Perbadanan Kedah.. kitaorg gerak sehari awal.. mean 12/04/2012  da betolak.. kol 10.30 pg dari Alor Setar.. seperti biasa.. klu da kata 10.30 pagi maka bukan itu lah jam yang tepat.. aku pun tak tahu kol brapa yang bebetul kita org gerak.. sebab jam 1.30 ptg kami baru jejak di Bukit Merah.. tu pun sbb nak makan + solat..

di bawah merupakan attire aku masa g KL.. len sket.. tp aku sarung selipar jer g sana.. matik kejung aku kena kutuk.. hehe.. biarin aja.. kaki ku ngak biasa bersepatu tutup.. sakit amat..

ni bus yang kami naiki.. dr kedah hantor 3 biji bus

ini tempat penginapan kami sesampai nyer di KL.. pihak urusetia program hanya menyediakan hotel pada tarikh 13hb April petang.. Wisma Belia adalah penginapan sementara sbb kitaorg dtg sehari awal.. sekepala RM16.. layan jer la.. nak kata selesa sgt tu idok ler.. tapi cukup la nak membetulkan urat seharian atas bus.. owhh.. kita org smpai hampir jam 6.00 petang..


1 bilik 3 org.. kat atas neh adalah rumate aku kat sana.. sehari pun nak gak pgl rumate.. disebabkan memasing da letih amat.. lepas mandi solat kitaorg g mkn kat area Wisma Belia tu.. just jalan kaki.. pic kasut tu x der kena mengena dgn mknan y disediakan.. nta aper yang aku repekan dgn letak pic kasut dan makanan.. sungguh tidak sopan.. actually aku cuba utk meminimakan ruang pic.. tu y hentam letak sekali..

just nak citer .. kebetulan kasut kami bertiga sama kaler.. sangat da gugurl.. tu jer pown..

okeh.. itu dulu citer bertolak dan sesampainya kami di Kolumpo.. esok..esok aku citer aktiviti sukan lak okeh..stay tuneeeeedddd

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...