Monday 16 April 2012

Tidak Tahan Tabiat Buruk Suami

Assalamualaikum

isu apekah??? hehe.. tajuk kasi gempak.. baru orang nak baca blog.. ader ker yang baca blog aku?? hehe.. x kesah la.. janji aku suka nak semakan wall aku neh..

aku baca paper pagi td..ehh fanis da baca paper sisipan selain dari intisari rancangan la.. wahhh.. hebak..hebak..

aku baca paper mega mode page 8 (10 April 2012).. ader tajuk cam kat atas tu.. so aper lagi sebaris sebaris aku baca.. bukan aper.. sebagai bekalan.. selama neh asal ader battle ngan laki aku jer.. confirm aku kalah.. ader jer modal dia nak suh aku diam especially melibatkan bab kira mengira..

heloo.. subjek undang2 aku paling sadis pun b- okeh time diploma dolu2.. kan ker teori mengatakan sapa y handal subjek membaca neh bab2 matematik di lemmmm sket.. so fair la kan

so aku pun cekidauutt ler aper tabiat buruk suami .. mana tau tetibe match ngan laki aku kan.. :)

1- kurang pembersih cth nyer toilet x jaga ~ x match.. sebab laki aku stay ngan family.. maka tiada masalah dalam hal itu

2- lama dalam bilik mandi sbb smoking, bc paper / mgzine~ x match.. sebab laki aku kuar keja kol 6.45 so ko leh agak x dia nak kn bgn kol brapa.. not too early not too late..

3- tuala basah atas katil ~ x match.. sebab laki aku masih guna konsep menyidai walau atas palang katil jer

4- baju kotor merata tempat ~ x match.. sebab laki aku bukak baju bebetol depan washing machine pastu terus campak masuk, blah masuk bilik air.. settle

5- suami gelojoh cth mkn nasi cecepat then tumpah~ x match.. aku ase bukan laki aku jer.. semua laki da alert kot hal2 neh.. x der da nak makan sepah2.. kalau ader juga.. nasib ko lah

6- stokin busuk merata ~ x match... sebab menggunakan konsep di no.4

7- pengotor cth merokok dlm bilik tertutup dengan abu rokok merata2 or “tadah” dlm gelas or mangkuk pinggan ~ x match.. he's not smoking.. he's cool (“,)

8- pelupa cth letak kunci ~ x match.. setaun kawen neh blom lagi la bab2 lupa neh.. tp jgn bab date2 anivesary segala bala sumer tu.. bila tunang lupa tarikh kaple.. bila nikah lupa tarikh tunang.. bila nikah lupa tarikh jugak memang aku sebat jer..

9- membantu 'mengecahkan' dapur ~ x match.. sebab dua 2 tak masuk dapur.. hahah.. sebab lom ader dapur sendri.. tumpang dapur omak memasing

        kesimpulan nyer.. battle akan datang pun confim aku kalah 
U_U

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...