Tuesday 17 April 2012

Pre-Cerita

Assalamualaikum

hatchoooooooo... gegar pc aku.. hatchooooo.. gegar partition aku..

wahhhh.. mak jemah di serang selsema.. terbaekkk!!!..
nak jer aku alih tempat aku neh ngadap dinding.. senang nak tonyoh hidung.. gatal punya pasal..

igt nak amek half day ri neh.. tp malas nak ngadap bos.. silap2 jawapan dia cenggini ~ alah fanis.. selsema ja kot.. buh la minyak angin buang sebotoi.. lega la satg.. dak pun.. p beli koyok buh d hidung.. plaster sekerat muka..

harap2 aku x perlu sedekah duit aku di klinik2 berhampiran.. tgh nazak neh.. da brapa lama aku tak nampak knot duit rm50.. U_U

abes!!! ~ tak simpati pun

okeh..
aku nak citer yang aku bebaru ni g kl.. cam biasa.. klu tak sebab Perbadanan nak bwk haruslah aku kena turut serta.. kalau tak.. x der makne nyer..

Perbadanan nak kasi APC.. tapi bukan dekat aku la T___T sebab aku lom cukup mantap lagi bab kerja.. lain tahun mungkin hehe *berangan*

nama pun pre cerita so itu je la.. aku hapdate esok.. eh.. esok-esok.. sebab aku nak kumpul material.. cilok pic dr fb org.. hasil cilok blom cukup byk so tungggggguuuuuuu........

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...