Thursday 26 April 2012

kosong..kosong..kosong

Assalamualaikum..

silence is the girls loudest cry, u know shes really hurt when she starts ignoring u..

1st time aku jumpa quote neh.. aku senyum sendiri.. sebab quote neh sangat "in" (inggeris sangat) dengan aku..

bak kata pak cik aku.. that a sign of relief.. yer aku akui..

inilah yang dinamakan perempuan.. fragile.. x der benda len nanges la dia.. tapi kalau selalu sangat buat dia nangis.. maka pepatah di atas akan diguna pakai..

bila da diguna pakai.. maka hati dia akan kosong..kosong..kosong..(najwa latiff gitu)

aku penah adaptasi pepatah neh.. itu dlu .. cerita lama.. ayat neh pun belum aku jumpa..  dan aku cuba untuk tidak menggunakan pada orang lain..

tapi..........

jika perlu.. why not?????

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...