Sunday 8 April 2012

Katak

Assalamualaikum

arghhhhhhhh!!!!!! *bole mula cenggitu* siyes.. internet kat opis aku skang neh sangat kejam terhadap aku dan bebudak opis..

internet x dapat berfungsi dengan selayaknya.. kalau line tipon x bole pakai.. aku boleh redha.. sangat redha.. aku x nak menyusahkan pihak TM behempas pulas baiki line tipon.. sian diaorg jemur panas.. nant klu mati kejung time baiki line cabel tu aku lak ase seba salah.. sapa yang nak tanggung nafkah zahir batin bagai??? jawab..jawab..

tapi kalau internet x dapat menghubungkan aku dengan dunia tanpa sempadan aku dapat rasakan aku adalah katak itu..yang dimaksudkan oleh pak jamal dan mas malique.. ader teratak dihujung kg..bawah cermin kopak ader kotak, tersembunyi bawah nya ader tempurung sembunyinya bawah katak melalak..

aku mati kutu (katak ader rambut?) da la kak fizin cuti.. ktenyer, alfonso d aburqeque nak jmpa.. sekali hang tuah da tggu dlu kat terminal bus.. mana tau kan?? jeles.. kalau ader kak fizin.. teisi jugak ms aku ngan bual bicara kami yang tak sudah2.. ini tak.. aku sensorang jer kat opis.. katak pun x sensorang mcm aku..

entah la.. sampai bila nak elok line tenet neh.. jangan nak meleret-leret macam citer sinetron da.. cukup lah ari neh rosak.. esok da elok..dan bukannyer..esok-esok yang elok.. bukan aper.. aku tak nak transfom jadi KATAK YANG BWH TEMPURUNG.. sekian.. ong..ong..kedek..kedek..


1 comment:

@kutopsecret said...

Yahoo...happy nye dah dapat bukak semula blog fanis. selama ni kat hq kena blog. server kat HQ dah makin lagi. that's why IT bagi bukak semula..
ayan blog ni boley tenangkan tension kerja la fanis...baca citer kengkawan...

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...