Sunday 30 September 2012

2 in 1

Assalamualaikum

Cerita 1
Kalau citer bab gaji, bukan kita jer yang bekerja neh suka, org tak keja hatta yang tak der kena mengena pun tumpang happy.. punya la meriah bila masuk bab gaji neh.. tak kisah la gaji ko sikit ker, banyak ka.. yang penting tiap bulan mesti singgah ziarah mesin atm tu.. so bagi memberkati gaji aku yang secoet tu aku bwk mak ayah makan kat Alor Star Mall.. macam biasa ayat mak ~ kita p makan tang lain la dik.. mahai neh satg.. makan tak tara mana pun (Oh My Mum)

dari kiri : kueyteow + air soya cincau= rosak perut dan tekak.. kalau kombinasi menu neh aku memang fail.. ekceli food tu sedap tp drinks aku salah.. rasa mual.. kalau aku amek air masam2 sket ase lagi elok kot
air kosong + cendol = jimat.. hehe.. ayah aku nak makan itu.. biarin aja.. katanyer baru pas makan knuri tahlil so nak makan lite2 jer..
white coffe + prawn mee = sedap.. sebab at last aku tukar dishes ngan mak aku.. ke memang aku neh jenis dengki tgk menu org len sedap dari aku T__________T
 ader ala2 poster Untuk 3 Hari tak? bab2 nak cilok serah saja

Cerita 2
Bebaru neh kat PISA ( aku x sure apa nama penuh dia tp kat Penang) ade wat PC Fair.. Adik ipar aku Mie nak beli hard-disk.. so kami berjemaah 4 ahli rombongan pegi la ushar2 Hard disk aper yang seswai.. kalau di Penang, pameran PC Fair ker henpon ker memang meriah ala2 Jom Heboh.. 

nak dijadikan cerita, ketua jemaah rombongan a.k.a laki aku tenampak lak port untuk sesapa nak derma darah.. dgn selamba dia berkata ~ Mie.. pasneh cari hard disk kita derma darah nak.. da lama kita tinggal derma darah neh..

Kemain semangat laki ahkak.. kalau aku bukan takat nak derma darah aku pikir limaplohlima kali..nak test darah ujung2 jari pun aku risau.. tapi memang ditakdirkan aku tak bole derma darah.. aku tak kejam wehhh.. aku da penah test  nak derma darah.. alih2 kakak misi cakap darah aku neh jenis cair.. so x der pekdah nak derma.. ok fine.. aku kasik darah aku kat nyamuk jek..


itu adik ipar aku..kembang kucup nak derma darah.. 
aliran darah adik ipor aku lambat sket mengalir.. SALAH cucuk katenyer
amboi2 akak baju merah.. ko cucuk tu ANAK ORANG eh.. bukan ANAK PATUNG
pastu buat2 pelik lak asal lambat sangat nak cukupkan 1 pain darah.. orang nak derma pun da cukup baik tau..
 Jenis darah : B..Bangsawan.. Ko ader?

Ini ler Ketua Jemaah yang semangat nak derma darah tu.. Ayat2 laki aku time derma darah neh macam besalah giler kalau dia tak derma darah.. Tak paham aku.. Kalau la rakyat Melesia sesemangat laki aku ngan adik ipor.. nta2 Melesia da jadi hub derma darah paling terbesar di Asia.. 

Sepanjang 20 minit laki aku derma darah tu, tak der makne nyer aku nak duduk kat kerusi menunggu.. aku stay sebelah laki aku.. punya la hover.. itu baru ciri-ciri laki aku derma darah okeh.. kalau dia kata nak derma  organ mau aku pitam bangun pitam bangun

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...