Thursday 20 September 2012

Bagaimana pula kita

Assalamualaikum

Aku tak  penah tahu tentang blog Warkah Buat Isteri sehingga ada terpapar dlm paper.. kadang2 aku jenguk jugak blog neh sambil berdoa wife si Abil neh sembuh dan kalau aturan hidupnya akan begitu, aku doakan si Abil neh tetap pendirian nak jaga wife dia.. bak kata orang tua-tua itu "habuan" buat si suami.. Sama-sama kita doa moga ada sinar pada diaorg hasben n wife

Itu Fauziah.. mendapat suami setabah dan sesabar itu.. bagaimana pula kita? waktu senang segalanya indah.. di kala ujian mendatang mcm mana pulak nasib kita..

Bahagia Sampai Syurga

Bagi aku yang sedia kememeh neh, aku amat mementingkan sokongan dan perhatian.. Tak kira lah perkara itu kecil atau besar, kesannya pasti ada.. Mungkin kita anggap perkara itu biasa2 buat kita, tetapi tidak biasa buat yang lain.. Sokongan dan perhatian akan membuatkan seseorang itu akan rasa sentiasa di sayangi dan dihargai.. Tidak perlu wang ringgit yang banyak, dengan genggaman erat tangan suami/isteri  mampu melahirkan rasa ketenangan, dan rasa selamat pasangan.

Gently reminder buat aku dan yang lainnya.. Usahakan memberi sokongan kepada pasangan.. tunjuk rasa simpati atau perhatian pada setiap keluh kesahnya..Tiada yang lebih membahagiakan selain mendapat sokongan dari yang tersayang..






No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...