Tuesday 25 September 2012

Taklimat Kitar Semula di SMK Tokai, Pendang

Assalamualaikum

Siapa perasan dekat side bar aku sumer berkaitan kitar semula.. tapi x der lak aku gtau aper niat dan tujuan aku kategorikan sedemikian rupa.. ewahhh ayat.. ekceli, itulah antara agenda tempat aku keja skang neh perjuangkan.. Perjuang oke.. KITAR SEMULA FIKIR DULU SEBELUM BUANG
Dari nak bejuang dengan Amb*ga LGBT yang x der pekdah, baik pejuang Kitar Semula neh.. Negara pun bersih, duit pun bole dapat..

Adat la kan.. benda baik neh, kalau nak di suruh susah kemain.. Boleh tengok Tong Kitar Semula tu.. bukan main suke hati jer nak sumbat itu ini.. sesak perut tong tu dengan macam-macam benda.. kesian cik tong 3 warna tu..

Antara program PPSPPA adalah mengadakan taklimat di skola-skola.. Thanks bebanyak kat SMK Tokai, Pendang sebab sudi memberi feedback tuk buat program neh.. Banyak skola yang kami antar surat tuk wat taklimat, tp skola neh la y sudi terima kehadiran kami (lap air mata)

Sesampai jer kami (incik Ali, Kak Fizin n aku) kat skola, Cekgu Asma yang handle kitar semula sambut kami.. Thanks for da warming welcome.. owh x lupa cekgu Hajar..

Alhamdulillah sume bejalan lancar, taklimat di sampaikan oleh incik ali, n QnA session aku take over.. kalau aku y take over memang taklimat tu da jadi funfair.. suke hati aku nak wat aper pun.. bg bebudak njoy sket..

Malas citer.. tengok pic suda.. Maafkan saya.. ini gaya aku malas citer da lebey 80 patah perkataan.. kalau aku rajin.. bole wat tesis da gamak nyer

 the boys
 the girls
 form 1,2 n 4 boys n girls
 the incik ali
 ape la akak depan neh merepek neh?

 the giant girl




 the cekgus

from left cekgu asma, cekgu hajar me, kak fizin n incik ali


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...