Monday 14 January 2013

Bilik

Assalamualaikum

Lokasi: Kedai makan Maksu, Guar Chempedak
Jam: 9.30 pagi

Aku : Pak cik.. saya tak dak duit pecah (sambil melayang-layangkan duit rm50)

Pak cik : La cek.. pagi-pagi nak bagi rm50 ka.. Nasi dgn ayaq rm4.50

Aku : Sungguh pak cik tak dak (tipu sunat)

Pak cik  : tu bilik banyak.. cuba cari betoi-betoi.. (sambil bejalan di kaunter duit)

Aku : Bilik? bilik? ( siyes blur, aku beli nasik je kot, bukan cari umah sewa)

Pak cik : Nuuu.. bilik banyak tu ( sambil juih mulut tunjuk purse aku )

Aku : hohohoho.. bilik banyak buat apa pak cik.. duit tak dak pun..

apa itu bilik

*



*


*



purse compartment insert di panggil bilik
 -_________________-

baik pak cik

tima kasih

doakan bilik saya banyak wang


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...