Monday 7 January 2013

Jika aku surirumah

Assalamualaikum

hari neh sedikit lapang, ekceli keja banyak..tapi kejap nak amek mood.. bab keja ja amek mood.. bab makan tak yah lak kan.. terbaek..

kelmarin aku buat keja tak benti, punya la hazab rasa dia.. selalu bos aku tak der nak push bagai, tp kelmarin pantang tgk muka aku.. da siap? da siap? hoiihhhh hangin aku.. seingat aku benda alah report tu due date lagi 2 hari.. macam aku tak penah settle keja lak gaya dia tu.. tapi aku maafkan dia.. sebab tetiba aku ase bedosa lak.. aku kan bila da amarah neh mana tau ape yang aku seranahkan dalam ati.. so semalam time balik tu, bos aku tegolek jatuh moto ondaway balik keja.. mujur tak teruk.. huhu.. maap le bos.. tak hubungan bos anak buah le kan kalau x der sesi sentap menyentap neh.. muahaha

oke, bebalik kepada topik di atas, selalu klu tgh tetensi buat keja opis benda petama dtg dlm kepala.. aku benti keja baru tau.. jd surirumah.. puas hati.. haha.. poyo jer.. bila da settled sume, pekataan surirumah pun aku tak hengat..


aku dpt bayangkan.. kalau aku jadi surirumah nescaya aku neh jadi makin worse.. petama dari segi membuta.. terbaek sgt.. aku bole imagine lepas siapkan laki gi keja dgn bekpes yang ala kadar, aku bole continue tido sampai kol 10-11pg.. kompem.. bangun tido baru pikir nak masak basuh mengemas sume..

aku bole imaginasi jugak aku akn jd lebey gumuk yang teruk.. benda neh penah jd pun.. time tggu result spm aku tak wat per, melainkan keja-keja rumah neh.. berat aku hampir 80kg.. x tipu.. time tu aku tak sedar langsung sampaikan org lain tgk dan tegur cakap aku beso.. -__-

aku aku akn jadi seperti sangat makcik-makcik.. skang pun dlm enviroment keja pun aku still nmpak mak cik-mak cik.. mau nyer tak.. aku neh kadang ke opis pun x bebedak apetah lagi d umah.. hua..hua.. jenis besiap bagai neh bukan aku ler.. nta la.. beauty not my passion kot.. skali laki ko cari lain baru pandai nak new york solution bagai.. haha

itu je la kot.. mayb klu aku surirumah ader anak lain la situasinyer.. neh citer berdasarkan pengalaman aku jer.. ape pun.. surirumah is the best jobs ever !!! be proud all the housewife outthere

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...