Saturday 5 January 2013

Rempit

Assalamualaikum

Lazimnya, kalau aku balik weekend jumpa laki aku ari kames petang, aku selalu rempit jer ngan dia.. sebab dia balik keja terus fetch aku di jetty.. dan memang laki aku tak akan memilih untuk menaiki kenderaan lain selain dari motor separa kapcai dia tu.. lebey rela vontot keras kematu dari nak menghadap jammed yang teruk katanya.. dia mana bole tenguk vontot aku cantik dari vontot dia.. haruslah la kena sama-sama kematu yer dak??? so.. nak tak nak memang aku naik moto jugak la.. jauh tak jauh dari Jetty ke bayan lepas..  kurang-kurang stengah jam.. T_____________T

bila dia stat merempit tu.. Ya Allah.. aku rasa mcm nak putus nyawa.. kalau boleh menyelit celah-celah keta tu memamg kebanggaan lah senang citer.. tu belum nak menyelit celah-celah bas kilang.. Ya ampun.. meraung aku atas moto tu.. kehmain takut aku.. Bismilllah Tawakal neh memang tak lepas dari mulut. menjerit-menjerit aku suh dia slow kan sket bawak tu.. tapi ader dia kesah??????

Bebaru neh laki aku balik tak ikut jln slalu.. ikut Jelutung lak.. sebab nak singgah beli mee.. aku kan blur.. ikut je la.. tapi jalan tu giler-giler punya jammed.. keta ngan moto neh blasah jer nak kuar tanpa tgk kiri kanan.. aku neh punya la cuak tak hengat-hengat.. iollss kan dalam fasa fobia lagi..(huh).. melalak la aku atas motor tu.. yang laki aku neh.. lagi kuat aku melalak, lagi kuat lak lak dia rempit,menyelit.. dia ingat aku bagi kata perangsang gamak eh.. dengan ujan lagi..adoooyaaaaiiiii bederau darah aku..

punya la aku takut sampai aku tak perasan yang aku neh bukan pegang bahu dia.. tapi aku tarik rain coat dia.. mencengkam gitu.. lagi kuat dia bawak lagi kuat aku cengkam , tarik rain coat.. skali time kat trafik lite dia cakap.. lepas baju ujan neh.. abang tecekik la.. wakakakkakaka.. tahu pun tecekik.. patot aku tarik jer sampai biru muka dia.. geram aku.. mintak slow tak mo jugak dia slow.. apa yang nak kejar pun tak tahu lah..

para suami sekalian alam.. dengar la pesanan khidmat awam neh.. terutama laki aku neh.. bawak la ikut kelajuan yang sepatotnya.. sayangi nyawa sendri..sayangi orang-orang tedekat.. tak lari gunung dikejar (tetiba).. supaya kita boleh merempit sehingga tua.. macam neh nenek neh..

 petua nenek ~  nenek boleh merempit sehingga kini sebab nenek tidak memandu laju di usia muda

tapi kalau tetibe laki aku rempit pastu benti  buat cam gini

=,=

''


'




'













'

gua x bole nak kata apa.. gua cair jer.. janji

 

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...