Tuesday 1 January 2013

Hye 2013

Assalamualaikum

Hello 2013!!!!!!!

Tak de apa yang gempak pun melainkan rutin berjalan seperti biasa.. wakaka.. aku masih aku dan tak mungkin betukar jadi Lisa Surihani,  keja kat opis pun kemain berkodi lagi.. 

Semalam dengar sayup-sayup bunyi bunga api sempena New Year.. aku time tu da tebongkang tido.. Nak-nak lak Kedah memang tak amek cuti sempena New Year kan.. so marilah kita tido sebab esok keja..

ermmm.. buat bebudak yang baru masuk skola.. Gud luck di ucapkan.. blaja elok2.. jgn pikir nak main jer.. eh?? zaman main itu aku.. zaman skang bebudak da advance.. main setempat.. ipad, psp.. x der pengeluaran peluh pun..


oloh..oloh.. kesiannya

Bagi sapa-sapa yang sama tejebak dgn aku tgk citer Terlanjur Cinta di TV9 jam 8.30 mlm setiap Isnin-Selasa.. bertabahlah.. da macam citer sinetron Indon.. Sedey betol aku.. Nak lepaskan terasa sayang, hendak ku menonton terasa bengang.. Kalau aku tak tejebak dari mula kira oke.. sebab da tengok kan.. so terpaksa continue (mcm org paksa kau lak kan)


oke itu saja.. bye2

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...