Monday 11 March 2013

Harapan

Assalamualaikum

hari ini saya nak bercerita tentang harapan.. sudi kiranya mendengar harapan dan cita-cita saya..

begini
saya telah mempunyai hutang terhadap blog saya..
saya berharap saya akan memenuhi harapan saya dengan membayar semuanya
saya tidak pasti saka apekah yang telah terkena pada saya
yang membuatkan saya masih lagi tidak membayar hutang-hutang saya

saya rasa saya nak salahkan laptop saya
sebab telah mengagalkan harapan saya
laptop saya telah rosak bahagian wifi
jadi sekiranya hendak online saya perlu ke bilik satu lagi
untuk memasang cable terus buat connection ke laptop

mana bole saya ke bilik lain untuk online
sudah berapa lama saya online dari kamar tido saya????
saya tahu tidak sampai sebatu pun bilik itu
hanya LIMA tapak
tetapi mana bole
saya telah abeskan sisa usia saya online dari kamar saya sendiri
bersalahkan saya????

setelah banyak dengar motivasi
kita perlu anjakan paradigma
saya kini insaf
dan cita-cita untuk memenuhi harapan saya
semakin tinggi

saya perlu berubah
ya!!!! IM4U
walau itu tiada kena mengena

baiklah
saya tidak menyalahkan laptop saya lagi
saya perlu ke bilik 1 lagi dengan mengusung laptop saya
cucuk kable kuning yang dibekalkan oleh pihak TM
supaya saya bole membayar hutang-hutang saya
kerana laptop saya juga punya jasa
menyimpan gambar contohnya

itu saja
terima kasih ku ucap kepadamu
# saya suka betul iklan itu
cuma kalau saya jadi cikgu itu
tak mungkin saya hulurkan tangan pada budak yang lari
saya hulurkan rotan jer

sekian

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...