Tuesday 19 March 2013

Masihkah kau ingat

Assalamualaikum

Masihkah kau ingat?


watak - watak game neh?

ryu
ken
vega
chun- li

* mostly telupa suda*

time tu abang aku memang gila dengan game neh
tapi tak suka nak main game dengan aku
sebab aku emo
kalah jer aku sentap

aku suka pilih watak ryu
sebab hensem
kecik-kecik da menggatal
padehal baru skola rendah
sampai  imagine nak boifren macam ryu
 

penah abang aku dapat poskad watak ken
size ketas A4
giler jeles aku
kalau dia tenguk aku pegang kad tu
marah kemain dia

sayang sangat
sebab abang aku neh jenis cermat
klu dapat kat aku 
memang lunyai 

sangat tekenang
riuh pagi era la neh
bila si johan  merepek-repek dengan watak dalam street fighter
membawa aku ke masa silam
dalam keta senyum sendiri

miss my childhood so badly
 
 


2 comments:

@kutopsecret said...

masa kecik2 dulu suka main video game ini

wan-nis said...

haaha.. ye ker kak?
kannn.. sangat best
siap bole ingat watak seko-seko
haha

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...