Monday 18 March 2013

Antagonis

Assalamualaikum

Antara babak dalam hidup aku, watak SPA tak penah ketinggalan.. biarlah aku klasifikasikan watak SPA itu adalah antagonis.. walaupun seratus lima puluh juta kali aku menolak nak bergandingan dengan SPA, tetapi pengarah tetap nak masukkan elemen sedeh.. rating bole naik.. katanyer

pengarah cakap, tak per.. tak semua benda dalam hidup itu berjalan lancar, ada gembira, ada sedeh..
semoga ada sinar di hujung usaha


watak SPA makin kejam.. kalau dulu sekadar hadir untuk (interview) tapi sekarang tidak lagi..  ujian bertulis --> Program Assessment Centre (PAC) ---> interview

macam biasa, selaku pelakon utama, nak tak nak aku tepaksa for my future career kekdahnya.. aku heret watak hero ke Rumah Sri Kenangan Taiping untuk PAC.. Lokasi pengambaraan sedikit jauh dari biasa.. kalau dulu watak hero bawak aku naik moto, kali neh naik keta lak.. siap ada pakej bermalam di lokasi lagi..

Flash back ( antara yang igt okeh )

pembantu undang-undang --> interview--> gagal--> cuba lagi
pelbagai jawatan--> ujian bertulis --> gagal--> bukan rezeki
pen.pembangunan masyarakat (SUK Penang)-->interview-->gagal--> anda bukan yang kami cari
penguatkuasa imigresen--> ujian bertulis--> ujian fizikal--> gagal--> lantas menyesal

sekarang

pen.peg.pembangunan masyarakat (JKM)--> blom tahu lagi

watak

pelakon utama-- aku
hero-- laki aku
antagonis-- SPA 

pengarah

azlina che man
mak aku
U_U




No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...