Saturday 10 November 2012

Feeling Oversea

Assalamulaikum

Dua minggu lepas yakni sehari selepas raya haji, aku teman laki aku g knuri kesyukuran opismate dia.. kat Tanjung Tokong.. Disebabkan laki aku cam rabun-rabun ayam jer jalan nak g sana , maka the laki bini kuar umah awal sket.. tapi laki aku lupa.. dia neh kadang-kadang bole jadi GPS tak bertauliah.. peta bergerak.. sekali elok jer sampai tanpa sesat dan time majlis masih berbaki setengah jam lagi..

Demi tidak menampakan riak-riak wajah kelaparan dengan datang awal, so laki aku bawak la gi Straits Quay.. Memang feeling oversea beb.. lawa giler tempat tu.. kalau tak kerana sang matahari yang terpacak tegak atas kepala nak jer aku tangkap gambar kat sume sudut..


 abaikan objek hijau itu



 amacam???? ader macam oberc

 Layan yogurt eskrim dulu
muka insan yang lemah..hehe.. time neh laki aku demam.. tp aku sogok gak cik wan neh ngan eskrim.. agak2 jatuh hukum isteri derhaka tak?

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...