Thursday 8 November 2012

Terjadi lagi

Assalamualaikum

Ingat tentang ini? rupanya terjadi lagi.. orang SADA suka cantas  air Rabu dan Kames eh? huk..huk..

Kita manusia neh memang adat la kan.. kalau time tak da air neh la kau nak sakit perut la.. nak terkucil la..nak cuci mug air yang 2 hari suda la.. macam-macam.. seperti aku tika dan saat ini..
amacam? terer tak aku nak terkucil tapi buat entry dlm blog? hebakk..hebakk..
aku bukan aper.. cuba praktik hipnosis dalam diri..

kau tak terkucil fanis..kau ada daya tahan pundi kencing yang tinggi..kau mampu atasi.. kau buang saja sisa di Penang nant..

paling tragis.. previous neh x dak air aku boleh menapak g bangunan sebelah jer.. tandas awam tu..tp kali neh.. SATU GUAR CHEMPEDAK air tak da.. alahai..

mampukah aku bertahan????????????????


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...