Tuesday 27 November 2012

Hari Tidak Cedik Saya

Assalamualaikum

Incik Suami : Bole tolong amek stok Hot Perfum (Pati Haruman Kereta dan Rumah)
Aku : Bole.. d mana?
Incik Suami : Kat area Guar jugak..
Aku : oke.. nant orang amek kat dealer di bus stop guar

Selesai amek barang dari dealer..

Aku : abang.. orang da amek hot perfum
Incik Suami : oke tnkiu..
Aku : kalau tinggal dalam keta x pe tak? pecah tak
Incik Suami : kot mana nak pecah memang dibuat dlm keta pa
Aku : Diam..diam..diam..

T_______________________T

Di kedai buah

Gadis dan Buah : kak nak beli ka?
aku : nakkkk.. lama x dak buah neh.. buah keriang kan.. (muka siyes xcited)
Gadis dan Buah : ni buah anggur kak oiiiiii.. lama da buah keriang neh x dak..kalau ada pun depa tak juai di kedai
Aku : hahahahahahaha ( gelak cover kevunguksan diri)

 ini anggur

ini keriang


same kan bentuk.. so wattttttt????????????

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...