Saturday 14 July 2012

Oh My Interview!!!

Assalamualaikum

Cerita bab interview neh kalau ikutkan hati dan perasaan aku neh, memang da x der feeling sangat
kadang aku ase hadir interview neh sekadar penyeri suasana jer..
nak2 tedengar alaahhhh.. kita neh bawak wayar jer.. kabel depa lagi besaq T__________T
lagi la down..
tapi bila dapat interview dari SPA and jawatan tu attached di Penang
aku memang tak leh tolak
sebab aku rasakan ini adalah salah satu ikhtiar aku, pengorbanan aku nak duduk sehampir mungkin dgn laki aku..
dari kl aku ke guar.. harap ader rezki duduk d Penang lak

pagi2 lagi laki aku hantar bebetol depan pintu KOMTAR tu
sebagai pemberi semangat aku kira
nsb motor LC laki aku x leh nak bwk smpai ke tingkat 47
klu tak, x der aku nak merasa naik lif KOMTAR tu
jawatan aku interview neh sebagai Penolong Pegawai Pembangunan Masyarakat S27
di bawah Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang

Interview bejalan dengan lancar
soalan2 dari pihak temuduga pun x der mancabar mana
mayb sebab aku da bekerja dengan kerajaan walau hanya badan berkanun
so soalan general shja yang ditanya

harapan aku agak tinggi
sebab y hadir utk jwtn neh 5 org jer
sekali masa penemuduga buka soalan dekat aku
laju jer aku katakan encik.. saya sangat berharap untuk jawatan ini..
maka dengan tenang penemuduga itu berkata
yer ker? kami nak amek 3 org saja.. sekarang hadir temuduga da 28 org
U_U

ya aku sedey..
rupanya hari temuduga y aku hadir neh mungkin suda hari ketiga atau keempat
apa2 pun keputusan bole diketahui pada 13 ogos..
seperti mana rezeki aku dapat tukar sempena bulan barakah Ramadhan thn lepas
aku berharap rezeki jawatan ini akan menyusul
mana lah tahu 3 org itu termasuk aku kan....

Doakan aku


3 comments:

Unknown said...

dpt x jawatan tuh?nnti sy plak br nak berPAC utk jawatan yg sama...kot2 lah rezeki bley g interview lak pas nhe...soalan ape2 yg dtanya masa interview tuh?contohnya?

wan-nis said...

Mama S

saya gagal untuk jawatan ini :(
semoga ada rezeki utk mama s :)
soklan mostly tentang tugas dan tanggungjawab staf jkm,
sanggup ke tidak nak bekerja
bidang tugas JKM yang kamu tahu

utk jawatan pen pembagunan msyrakat under SUK P.Pinang, sy tak perlu PAC, hanya under JKM baru PAC... semoga berjaya Mama S

wan-nis said...

Mama S

Sudi kiranya kita berkongsi rakan blog.. saya cuba menjadi rakan Mama S.. tapi hanya jemputan saja.. sobsss

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...