Sunday 21 April 2013

Bas

Assalamualaikum

Entry kali neh lebih kepada pesanan khidmat masyarakat.. dlm iklan radio dialog neh da ader..
 
kak romlah ~ kalau nampak wanita mengandung dalam LRT nak buat aper.???
 sleek ~bagi tempat duduk mak cik kakak..
 
aku ase dia kena tambah satu dialog lagi.. tapi ini untuk pengguna bas..

kak romlah ~ kalau kita dalam bas, ada orang gayut dengan telefon cakap lama-lama sampai 1 bas bole dengar kita nak buat aper?

sleek ~kita sumbatkan orang tu dalam boot bahagian beg kakak

kak romlah ~ pandai...


 bole bayang tak masa aku balik penang bebaru neh ader sowang mamat begayut dalam bas sampai ke gurun.. aku tak sure dia stat gayut dari mana, sebab bas aku 1st stesen dari Padang Besar.. sedar-sedar aku naik bas di Shahab Perdana memang dia da sedia begayut

hoiiiiiihhhh
tak panas telinga ke cner? ke memang telinga kebal tahap tinga gajah Dumbo

kau nak gayut silakan....gayut lah
tapi kalau kau da menyebabkan ketidak selesaan penumpang lain
itu konghajo nama dia

aku sampai tahu la bijik buah perbualan teruna dara neh
eh??? tahu jer kan aku dia tu teruna..wakaka

ye la.. da isu dia bincang barang kawen
ikut kepala aku teruna jer la kan.. ke?? belom tentu
gila keji aku hahaha

so pesanan khidmat masyarakat
tak payah la nak gayut lelama
bingit tinga orang sebelah
cakap yang mana perlu jer

sampai nant kau cakap lah.. kau bagayut lah benda yang PENTING sangat tu
tak der sapa fedulik
kena faham eh
dalam bas tu macam-macam orang 
mayb ader yang baru balik keja nak jumpa family
mayb dalam bas tu ader yang pakej naik-naik bas terus tido (macam aku jer)
mayb dalam bas tu ada anak kecik

so prihatin sikit
bas tu bukan kaum kerabat kau yang punya
tapi Ahmad Albab yang punya
hahahahahah

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...