Monday 15 April 2013

Mood ~ Ceria

Assalamualaikum

Ceria !!!!!! (Gaya Bob AF)
itu la gambaran aku tika dan saat neh
kehmain meratap semalam kan
so arineh happy sket

ok, pertama
panjatkan syukur kepada Allah Taala
sebab dengan limpah kurnia-Nya
nset aku telah digantikan

ye-yer panjat syukur sume
semalam meratap bagai nak rak
macamkan tak der agama..puiiii

cemana babak semalam berlaku
cakap nak wat babak citer langgar kan?
haha
kelaut langgar aku tu
tgk muka si budak khalis (penjual)
tetiba tesenyum sengih
tak selari gejolak nafsu bara dengan ekspresi muka aku

kenapa neh kak fanis?
tepon suka tepadam
eh?? kak fanis tggu sat
koi 7 mai lain.. khalis check dulu na 
baik la dik..baik la

abes cemana? ngan sora lemak merdu.. baik budi budak neh.. tak jadi aku nak besilat depan kedai dia..

aku tepon abg aku.. nak ngadu domba kat dia.. sebab khalis neh member abg aku gak..

tepon adik rosak
hah?? baru beli ja kan.. bes tu cemana? jumpa khalis balik la
jumpa da
pastu?
dia kata tinggai..
awat tinggai?
da tu?
satg depa buat apa2 kat nset adik tak tau.. awat tak minta tukaq..bla..bla..

dari nak reda.. aku cuak lak..  pastu abg aku minta tepon si khalis neh.. tak tau la apa yang diaorg borak.. Mens Talk la kot

kesimpulan
tepon aku dapat ditukar sepenuhnya..


dari ini

kepada ini
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!!




nahhhh
lagi cantik dia bagi kat aku
tanpa bayaran
dia kata..

dekat kak fanis ja khalis bg neh, klu org len khalis p cr y sama jugak
sebab malas nak p cari, khalis pejam mata bagi yang neh

sapa2 nak beli nset, aku promote dia.. nama khalis kedai di ct plaza,alor setar selari dengan kedai secret recepi..

2 comments:

@kutopsecret said...

s3 mini ker?

wan-nis said...

aah kak.. s3 mini.. hua..hua.. akak fanis da buat hsg.. Alhamdulillah sume ok

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...