Tuesday 16 April 2013

Bufday Party

Assalamualaikum

Ini cerita lama, sepatotnya Bufday party punya cerita aku kena masukkan awal-awal lagi sebelum kejadian-kejadian tragis tepon aku..
memandangkan cerita tepon terlalu meng-emosi-kan tuan tanah
maka cerita bufday party dikemudiankan..

tanpa mahu berlengah, mari kita melayan gambar.. owh.. lupa.. a big thanks to my late handphone because all these picture taken was the last service for me.. u will always in my heart dear sony ericsson..


bufday party ~ anak kauthar (ex-schoolmate smkak)
venue ~ tmn rakyat (umah mentua kauthar)
date ~ 12 April 2013 (friday)

 me wif atun dan anak si mae ..
bercerita tentang mae, beliau adalah seorang ibu okeh.. mean perempuan, nama tu kami bagi time skola.. sebab ayah dia nama ismail.. nama dia hafizah ismail.. well nama glamer orang dulu-dulu okeh.. skang suma nama glamer spesis tegeliat lidah
 me wif aisyah.. jujur aku tak penah jumpa budak sebaik si ecah neh.. mak dia bz entertain tetamu.. itu normal, yang tak normal mak dia letak ecah tengah-tengah laman orang datang n si ecah neh meniarap diam jer.. tanpa menangis okey.. pastu datang la sapa pun angkut dia.. no hal punya.. nant aku klu nandong nak tanya amalan aper si kauthar neh pakai.. ecah neh adik kpd bufday boy yang dirai

 ini lenya.. nama liyana.. kami pun tak sure naper time skola suka nau tukar nama orang.. seb bek nama aku tak kena tukar..hoho see ecah di tgn org len lain.. cool je dia
 dari kiri (depan) wiyah, kauthar (mak bufday boy) lenya dan hannan
blakang aku dan ann
 ini mae.. hehe.. comey jer orangnyer.. dr tingkatan 1 smpai skang.. itu jer badan dia.. di bawah neh anak dia.. her name is nisha

 bufday boy tengah sapu sampah.. kau ader.. kawan dia nama adam (anak ann)
 sila maafkan ekpresi muka aku yang lebey eksaited


again.. ecah wif lenya

terubat rindu dekat kawan-kawan skola.. pecayalah anak-anak diaorg neh da besor baru sempat nak tenguk.. nampak sangat tahap keprihatinan aku neh sangat rendah.. padehal umah memasing dekat-dekat ngan umah aku jer

1 comment:

liyana M nasir said...

awat buruk benor muka si lenya kt gmbaq yg 1st tu..haha..btw, publisiti sangatttt smpai dua kali enterframe dlm blog fanis..muaahha

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...