Sunday 14 April 2013

Mood~ Giler down

Assalamualaikum

Akak tengah meratap sadis neh
penah dengar sudah jatuh ditimpa tangga???

aku ler tu tika dan saat ini
mari kita mulakan babak sadis yang pertama

bebaru neh dengan penuh hemah aku telanggar keta org time reverse
nice ('',) keta org tu tak tekesan pun.. mayb sebab kena bumper getah dia kot
padehal lampu keta sebelah kiri baru jer baiki tak sampai 5 bulan pun
neh sebelah lampu kanan  lak..
komplot keta sendri ke hape?
sebelah da mata baru.. so sebelah lagi pun nak jugak

nasib baik kebutaan mata keta tu tak kritikal mcm aritu
sila tunggu sampai aku cukup duit
baru tukar

laki aku betolkan sket lampu keta tu, maka lagi lama kau perlu tunggu
dapat mata baru
oke tu tak per lagi..

semalam hajat yang bertahun aku idamkan tercapai suda
nak beli tepon baru jer pun
kehmain aku taruk nama main kutu
golongan marhaen cenggini lah
kumpul duit sket-sket

tak sudah sebelum duit kutu tu dapat
aku heret laki aku nak jugak beli dulu
cakap kat dia, karang duit kutu dapat aku bayor balik
skali baru sehari pakai, tepon tu suka padam sendri (restart)

huarggggghhhhhhhh
hangin hoiihhhhh..hangin..
original set sgala bagai..puiiiiiii
siap ko dik.. aku pegi kedai ko kang
babak citer langgar aku kasik
ewahhhhh
cam brani -__-

hoho..
da la laki jauh
tepon buat hal lak
ape la malang nasib

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...