Sunday 8 September 2013

Burger Abang Burn Alor Setar

Assalamualaikum

Orang da makan burger abang bakar neh sampai naik muntah da kan.. aku jer baru yer-yer nak hapdate muehehe

lama sangat da nak carik kedai abg burn neh 
bila lalu jer nak ke Shahab Perdana (basten) tak juga aku nampak-nampak mana letak kedai burger abg burn

konpius sekejap
tgk map memang aku da bediri kat tempat lambang belon (googlemap) tu da
tapi kelibat berger pun tak nampak

disebabkan semalam memang nekad sangat
cemana pun aku nak jugak carik
 
so pas maghrib aku pusing carik kedai berger
opkos dengan laki sendrik
kalau ajak mak ayah aku
kompem makan penampor
ada yang dekat, berger yang jauh gak nak dicari

titik koordinat petama aku aim deret kedai area insaniah
tejenguk-jenguk kepala aku dr tingkap keta
aku minta laki aku benti, dengan yakin aku melangkah
tanya ngan budak juai ayam goreng
dik, kedai berger abg burn kat mana?
dengan harapan budak tu bg jawapan yang tepat lagi memberangsangkan
tak tau - senyum sungging
eh..eh rasa marah lak kitew
terus pikir positif adik neh baru beniaga empat jam lalu

oke tak per
melangkah lagi, tanya salesgirl kedai kain lak
dik, kedai berger abg burn kat mana?
salegirl 1 :
 abg burn????  
muka blur.. eh2 adik neh baru masuk keja ari neh jugak ker
salegirl 2 :
nak cari apa kak?
kedai berger abg burn 
(sebak da sebab rasa misi pencarian hampir gagal)
owhh akak p depan sket deret iman kueteow
yes!!!!!!!!!!!!!! mission completed

thanks Allah..ada gak warga mergong neh alert ngan keadaan sekeliling
ingat sume amek tahu hal sendrik jer
hukhuk

Patot la aku tak jumpa2 pun kedai abg burn neh
signage dia cinonet jer
itupun lampu signage hidup segan mati tak mau
senang citer sapa yang nak cari berger abg burn, sila google 
kedai service keta chery alor setar
kedai berger abg burn tepi tu saja..
 
shaye yang punyer
incik penaja yang punyer
shayer yang shuker
incik penaja yang pening kepale


review
berger sedap
meatball pun bole tahan 
tp kedai kena improve
banyakkkkk

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...