Wednesday 11 September 2013

Menyayangi rakan sejenis

Assalamualaikum

Tajuk kira nak propa je eh.. hahaha.. jangan pikir jauh sangat.. aku normal lagi.. kasih sayang ku utuh buat yang bernama Hazwan bin Azhar dan dia lelaki hahah.. jangan nak ragu sangat bole muehehe

begini
aku neh kalau ader seketol 2 notification kat fb pun da cukup buat aku teruja, nak-nak lagi ader notification kat private message, lagi lah tekinja-kinja aku nak mengetahui isi dalamnya dan sapa penghantarnya

so semalam aku bukak fb da lewat petang sebab aku kan ader kursus
sekali notification aku da lebey dari 5
eh???????????
teruja neh dengan pantas aku meng-klik notification tu
skali kuar nahhhhhhh

karangan thesis di wall fb

punya la panjang bonar karangan minah neh.. siap berindu-rinduan tu yang tak menahan tu, tapi dats normal for me and pipah

laki aku siap cakap kalau aku tak kawen ngan dia kompem dia pikir aku and pipah ada special affair
gilossss

aku ase sedikit sebanyak hubungan aku dengan rakan-rakan perempuan neh ada kaitan dengan bulan kelahiran aku dat is Januari
dikatakan Januari neh setia 
puiiiii

aku pun ase sedikit sebanyak aku ada sifat tu sebab aku neh jenis kalau bekawan dengan yang itu... ituuuuuuuuuuuu je la
susah nak kawan ramai-ramai sangat

time skolah rendah aku kawan ngan sowang budak neh nama Afiza binti Akashah John, skang lanjut pelajaran PHD di UM.. kami neh da macam belangkas sebab ke mana pun kompem bedua.. ditakdirkan waktu sekolah menengah kitaorg da tak 1 skola  sebab dia bijok sket dari aku
so dia dapat tawaran ke Sultanah Asma.. by da time fiza di sana, dia pun dapat rakan baru name Sana (skang da doktor budak neh).. si Sana neh siap tanya ngan Afiza apa yang aku buat kat fiza sampai kitaorg neh close gila-gila time skola rendah so dat dia pun nak wat same thing kat Afiza... sweet tak??? hahah

skolah menengah lak BFF aku is Zati Hanani bt Kamarudzaman..skang cekgu di sarawak..skolah menengah tak der istilah belangkas ke hape sebab aku ngan zati kelas tak sama.. tapi what make us very close is we have time to each other time susah or senang.. aku ngan dia no secret at all smpai skang.. susah senang dia sume aku tahu.. camtu gak aku ngan dia..

dekat uitm BFF aku nama Liyana Kaiyisah binti Khiruddin now jd asst. company secretary kat KL (eh apesal kawan2 aku sume hebak neh) aku ngan yana seuitm for 5 years dr zaman dip smpai degree.. kalau aku kemana-mana tanpa dia semacam aku jalan smbil zikir
yana mana? 
yana kat bilik
yana mana?
yana ada klass
yana mana?
yana ntah kemana-mana

zaman keja tu ha si pipah kaki drama yang wat thesis kat wall fb aku
cemana dia cerita kat wall aku begitulah kami dahulu
itu baru yang public nampak
yang dlm pm message dlm wechat pun sma jugak

skang yang bakal trima nasib sama is kak pijin hahaha
tp alhamdulillah
aku suka macam neh
saling menyanyangi satu sama lain, ukhwah kuat sampai bila-bila
aku sayang semua kawan-kawan aku dunia akhirat
tak de la aku tak mention nama kat sini bukan kawan baik aku
bukaannnn
cuma yang ada nama di ats di have special place in my heart

sapa nak muntah 
sila sila jangan malu 

hahahaha

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...