Wednesday 18 September 2013

Cerita disebalik pokok sawit

Assalamualaikum

tiap kali aku tengok knot 50 henget neh, kompem aku rindu Mah (Hasmah) rumate aku di KL dulu.. Nama jer kampung dia di Yan tempat aku keja skang neh.. tapi hampeh nak jumpa.. ye la..masing-masing ada komitmen

so apa cerita disebalik knot 50 henget neh

situasi lepak-lepak di umah sewa, masing-masing tunggu time nak masuk tido ja

Mah ~ hang cuba tengok duit neh
Aku ~ oke, tengok da
Mah ~ hang nampak pokok sawit tu kan.. hang teror cuba cari gambaq orang kait buah sawit
Aku ~ Ishhh.. ada ka? tak dak pun..
(sambil belek-belek duit tu bebetol dekat mata, skali pakej suluh bawah lampu semua)
Mah ~ ada dak???
Aku ~ merapu mana ada..
Mah ~ memang la tak dak.. hang pun nak masuk lena da, dia pun sama la.. larat nak kait buah sampai malam ( sambil gelak guling-guling)
Aku ~ Mahhhhhhhhhhhh

 kiri - zila, bedah dan Mah

sume neh x-rumate aku
rinduuuuuu semua
:'(

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...