Tuesday 17 September 2013

Wedding's

Assalamualaikum

Selamat Hari Malaysia buat semua.. so semalam cuti buat ape???? 
bagi yang cuti besambung tu bole la jenjalan tak.. aku neh ahad keja, isnin cuti.. tak de makna nak jenjalan sangat.. lagi pun sabtu ari tu we olss ke Parit Buntar ader wedding sedara..

memandangkan wedding neh keponakan sebelah mak, haruslah laki aku ada gak.. cuma aku from a.star, laki aku from penang.. diparit buntar bertemu jua..

bg yang tak tau aku ngan hasben neh pjj..penat jgk aku nk menjawab.. eh??? tadi hasben mai tak nampak pun.. eh??? hasben balik awat tak ikut skali..  hohoho..

minggu neh perancangan mmg camtu.. aku jmpa hasben kat umah knuri sajo.. besides we all da jmpa last week.. alahhh citer berger abg burn tu.. kira laki i sogok da lettew.. tak de la aku merempan-rempan kat dia tak balik minggu neh..

here some of the pic.. congratulation to Aryanti and hasben.. semoga berkekalan hingga syurga :)

 olohh..olohh.. tetiba tingat kitew tawen dulu..


me and mak buah.. suka panggil beliau mak buah.. dia tak kasik aku panggil dia mok cik..hua..hua.. umo kitaorg beh kurang jer.. tp disebabkan pangkat yang besilang pilang tu, tetibe dia jadik tua.. maap mak buah..

me and patehah (kazen)
 bunda
mak cepat adik nak tangkap gambaq..berdiri..bediri..
sat.. terus pose mengiring
aikkkkkkkkk hahahahaha
nak jugak nampak kuruih

hamboih hamboih mak.. da pandai posing retis

 aku ke Parit Buntar tumpang ngan paknjang (abg mak) plus anak2 beliau sebab umah paknjang ngan umah aku ala-ala sekariah gituh
kiri- maknjang, mak,tehah n athirah


blakang tu amin yang tgh berusaha nak bg nampak lesung pipit..
podacit


2 comments:

Liyana said...

arrrghhhh!awat mak buah hangggg nampak tembam nih? :(

wan-nis said...

ehhhhhhh...mak buah da jumpa blog anak buah... sila update blog mak buah jugak..

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...