Thursday 3 November 2011

My Honeybunch, SugarplumPumpy-umpy-umpkin ~ my Sweetie Pie

wah..wah.. meriah tajuk kan hehe

hati gumbirakah? alhamdullilah selagi bernafas, punya rezeki yang cukup, kesihatan yang baik bersyukurlah.. segmen apakah kali ini? tajuk meriah tak hengat. entry kali ni nak introduce family.. bukan senang nak godek2 balik album lama2 neh.. nak cari picture yang cukup korum nasyid mmg susah, dapat panggil mak posing comey2 kat sebelah, ayah sibuk nak ke sana ke mari, dapat panggil ayah lak duduk bersegak bagai, mak tekejar2 lak amek cucu duk nanges, tapi aku? maintain statik kat depan kamera, selagi tak cakap okeh sesi bergambar da abes~ jangan merasa lah aku nak brenti senyum kambing..

so sapa kekuatan aku selama nie? yang jd tempat aku pinjam bahu nak nanges, yang real skali tau semua sifat baik buruk aku.. yang dlu time duk asrama tau jer aku nak balik week tu dlm peti ais da ader siap2 sotong utk masak sambal tumis, yang jadi banker aku teeetttt  yang ni aku x tipu.. so saper lagi klu bukan.. my beloved mum huhu.. really love you mum..

2nd lak.. insan y siyes jer ngan aku.. yang wat muka masam bila tgk report kad aku ader kaler merah,yang pastu br  aku tau nak amek buku letak depan muka.. yang sampai umo 25 tahun antar amek aku tak kira aku nak g mana.. 25 tahun kot.. siyes.. smpai skang aku janji nak drive sendri tp tak tunai2kan lagi , insan ni la tak penah paksa aku bila aku tak tunaikan janji aku tu.. yang setia rela nak bawak aku.. yang akan jadi penasihat tak bertauliah bila tau aku sakit.. yang susah ati lebey2 bila anak dia neh selsema.. huhu mok cik sebak neh.. Dats My Dad.. thanks Dad...

abang aku lak.. huu.. ape nak citer.. dia mmg baik lah.. senang nak counteam ngan dia.. susah nak cakap tidak ngan aku.. huhu.. skang da branak pinak da.. ase kejap jer masa bejalan.. sedang aku ase mcm baru sangat balik ngaji umah cik limah sama2 ngan abang aku ampir 15 tahun dlu.. huhu.. skang da jd polis da abang aku neh.. kak ipar aku cekgu.. anak dia neh la nama fayadh.. hehe..

family member aku x ramai.. kami 4 beranak jer.. asal sikit jer? jangan tanya aku hehe.. ader family yang sebegini buatkan aku cukup bahagia.. thanks semua.. ni citer family aku y basic.. nanti aku masuk bab hasben.. kak ipar n family mentua.. stay tuned hehe

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...