Tuesday 22 November 2011

respons at ... Him

salam..
1st of all thanks to Zahliana.. zah baca post entry aku tentang HIM.. hehe.. siap tipon aku lagi.. nway thanks Zah ats compliment anda.. actually Zah punyer cik abang pun bley tahan jugak suwit dia.. ntah zah perasan ke tidak hahah...

Pertama
masa wedding zah adalah sama date ngan zah g induksi so spend time zah ngan hasben dia adalah ciput tp hasben dia stay ok jer.. siap antar lg kan.. am i rite zah?

Kedua
hasben zah kalau datang KL jer haruslah memegang jawatan sebagai Supir sbb nak g antor amek bini dia pegi keja.. pastu time balik keja jer kdg2 delay si Zah neh.. sempat gelak2 lagi n tanpa ase seba salah Zah cakap..  ~ hasben aku tnyer aku kat mana.. aku cakap aku odw da~
tp betolnyer Zah neh stesen kerinchi pun lom dia jejak lagi... tggu la hasben si Zah neh dgn penuh yakin + sabar y wife terchenta dia neh da On The Way... Zah, jgn nak deny ngan fanis oke.. ini kenyataan kan.. cepat g minta ampun kat cik abe

Ketiga
Sampai skang diaorg PJJ.. mcm gak aku..Tp hasben memasing da cam redo lak wife diaorg2 neh jauh.. aku neh kira ok la Penang-Kedah.. cam Zah KL- Serdang (bukan kat UPM tu).. sekali sekala jer jumpa..  tol tak Zah? hehe
 
tu je kot nak leh citer tentang Zah n Hasben.. kang lebey2 kena saman nanti.. da la tak bagi royalti pun kat Zah n Hasben.. kan..kan.. haha..

(Zah adalah opismate aku dan kami rapat sepanjang aku di HQKL.. mayb kami senasib waktu tu, bila hasben memasing jauh d utara.. so byk citer jugak aku share ngan dia neh)

2 comments:

zahliana said...

wahhhh terharu sei bile baca ada entry khas untuk aku..kuang26x....emmm mule2 baca mcam nak terguling-guling kelaka dan maluu...tp, bile bca lagik..terharu dengan en.hasben...thank a lot fanis...moga kite sama2 dimurahkan rezeki...aminnnn~

wan-nis said...

amin.. hehe.. biasa la kita perempuan neh kadang emo telebey.. klu sensitif teramat2.. klu tak sensitif apa benda pun x nmpak kat hasben kiter2 neh hahah

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...