Tuesday 17 January 2012

Aku yang dahulu..

salam
 
macam biasa setiap dua minggu sekali ( ye ker? Bkn tiap minggu ker ko nampak laut) aku balik Penang sebab aku kan wekend wifey.. ader satu malam tu hasben aku kena shif malam so sementara nak tunggu dia balik keja tu saja la aku belek-belek laci laki aku ( ini bukan sesi siasatan ke aper).. belek punya belek rupanya segala kad2 yang penah aku bagi kat dia dulu masih tersimpan rapi (actually cuak jugak kalau2 nmpak kad dari org lain, nasib tak der, kalau takkkkkk.. siappppppp)

rupanya banyak kad yang aku bagi dekat dia.. comel2 lak tu , and bila tgk date pada kad, rupanya byk kad aku beli zaman studi UiTM (sah2 ko beli pakai dwet PTPTN kan) tetibe aku ase aku sgt suwittt hehe..


terbayang memori-memori aku zaman UiTM dlu.. aku beli kad kat kedai Koperasi Teratai 1.. aku, yana dan nikmah gelar kedai tu sebagai kedai bapak sbb penjaga dia indon.. tapi jiran bilik aku panggil kedai Wak sbb dia kata penjaga kedai cakap mcm jawa.. sambung2... pastu beli kat PKNS, beli kat Plaza alam sentral dan etc..

abang, tadi org bukak laci tu, byk kan kad org bg? Hehe.. gatai jugak kan org.. dan dengan slamber laki aku kata.. tau tak pa.. bukan gatai tapi galak.. ( tak der tapis kan jwpan laki aku?? T_________T)

kesimpulan dari citer neh, aku skang da x der kad2 neh.. siyes cakap, lepas kawen tiada kad yang aku utuskan, hatta kad birthday.. tu belom kad raya lagi.. nanges laki aku kan mengenangkan betapa kurangnya kesedaran sivik bini dia neh.. bukan setakat itu sahaja, kalau beli adiah birthday pun x de da aku nak balut2 neh.. kalau beli dekat pacific baju tu, dengan plastik itu jugak lah aku bg.. y bahik ati sket aku buang rege dia jer.. (ko bole bayang akan dtg tak? cara2 pemberian adiah dari aku huahuahua..)

laki aku sepoyo2 dia pun ader lagi kad raya dia bagi dekat aku, adiah ader lagi seni balutan dia.. walaupun kad raya y g di beli adalah di depan aku, pastu cakap.. Eh.. Jgn la tgk abang nak pilih kad raya neh... sah2 aku depan dia kan.. bole? mana x poyo kan.. nk bg adiah, stil lagi dia balut beserta kad hokey.. tapi aku? haha

p/s: pada kad yg aku layangkan mesti ade ader catat kat sign nama tu tmpat, date n masa.. naper eh? Ko ader?

lagi 1 nanti aku hapdate pic kad-kad aku tu..


UPDATE 2..

ni la pic sume kad yang aku kasik tu..
*

*

rase cam ader lagi jer.. ?????

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...