Monday 23 January 2012

Im in touch

salam..

entry ini sebagai penghargaan pada insan2 tersayang yang meraikan bufday aku baru2 nie dan tak lupa juga yang wish bufday aku kat facebook.. dapat pengajaran daripada sini supaya aku lebih menghargai insan2 disekeliling yang sering mendoakan kita.. jujur nya aku terkadang,  hanya memandang sepi birthday list name yang ader pada wall facebook .. ambil mudah barangkali atau tidak mahu amek peduli.. tidak susah sebenarnya, hanya memerlukan beberapa saat untuk meninggalkan tanda ingatan .. tetapi selepas ini insyaAllah, aku akan cuba untuk meninggalkan jejak aku di wall facebook rakan2 atau sedara mara yang menyambut hari jadi seperti mana mereka meninggalkan jejak di wall face book aku.. sungguh aku rasa malu pada diri sendiri ats kekhilafan aku ini.. maafin aku...
T___________________________T

 
 
mereka yang mendamaikan hati ini di hari tua ku
*
*



1st person who wish me :p
 
tak lupa juga gift from my beloved husband and parents.. 
luv you all!!!!

from incik hazwan

from ina malek n co



No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...