Saturday 7 January 2012

Normal tak if...

salam

sebelum aku memulakan entry aku nih.. meh sama-sama sedekahkan al-fatihah utk arwah pak long dan semua yang telah kembali ke rahmahtullah.. mudahan mereka ditempatkan bersama-sama orang beriman.. Amin

cenggini cerita nyer.. Normal tak if kita rindu kat seseorang tapi tak der kata-kata romantis yang diberi mengambarkan kerinduan sebaliknya akan suka-suki nak hangin kat orang yang kita rindu.. dalam erti kata yang lain sesaje nak cari pasal.. normal tak? ke aku yang tak normal sensorang.. sape ader syndrom same dgn aku? sebelum tu, suka aku ingatkan disini aku just hangin kat LAKI aku saja.. 
T T

tapi itu la aku.. memang da jenis dasar bangsawan mane nta aku amek pe'el neh.. kadang aku sedar apa yang aku buat nie salah.. tapi nta.. nak kata diluar kewarasan.. aku stil ingat aper yang aku buat dikala aku naik hangin dengan laki aku..  aku kesian kat laki aku.. tapi itu jugak yang aku buat.. aku leh relaks tak jumpa laki aku lebeh kurang 7-14 hari jer.. lebey jer dari tempoh sah laku tu aku da meroyan..

aku sedar bukan aku jer yang weekend hasben and wife, ramai lagi kat luar sana.. siap ader anak lagi yang nak ditinggalkan tapi aku kira diorg neh bole sabar, ader tolak ansur, leh bg kata2 romantis lagi.. 

laki aku ni aku kira kesabaran dia masih tersisa dan barangkali masih menebal... habes sangat dia tak layankan meroyan aku dengan mengatakan dia nak tido (situasi ble msg) so aku diam dan dia diam.. Meroyan aku akan mereda ke tahap paling minima bila aku jumpa laki aku.. sedangkan sehari sebelum nak jumpa laki aku,  meroyan aku bole sampai tahap 10 skala ritcher.. kalau jumpa aku minta ampun maaf kat laki aku , kira oke tau.. agak2 leh masuk sorga lagi.. ini tak.. sepatah aper aku tak cakap.. reaksi bagai x der aper yang blaku.. jahatkan aku..

hurmmmmmmm.... so.. aku harap sempena tahun baru neh tak de la aku cenggini lagi.. sian laki aku nak layankan bini dia neh.. tak penah dia pertikaikan aku yang jarang2 dgn dia neh. dek kerana kerjaya aku yang kat kedah dia kat penang.. makan pakai dia pun aku tak jaga,  x der lak dia nak isukan.. tapi aku.. sob..sob.. tak pandai nak besyukur..
itu la saja isu APA KATA WANITA untuk kali ini..sekian

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...