Monday 23 July 2012

Bijak Tak..

Assalamualaikum

cth jer.. aku keta evo..(prasan)

Da jadi tebiat aku kalau nak kunci keta aku tekan terus dari pintu driver.. sebab keta aku kan canggih tahap keta EVO.. so remote keta tu tak membantu..
kalau ko nak merasa jadi femes di tengah2 pekan Guar tu bole la pakai remote keta.. dia punya bunyik tu tahap ko ase nak tanam kepala dalam enjin keta

Alkisahnyer pagi td da apa yang aku pikir, seperti biasa aku amalkan tebiat aku tu..
sekali aku tgk thru tingkap.. eh? nape kunci dlm keta?
tenguk lagi..lagi..lagi dan lagi..
rupanya aku x bermimpi..
warghhhhhh.. tensi mak..tensi..
da kenapa aku x cabut kunci dr tempat dia..

kebetulan kak fizin lalu sebelah..
terus la aku mengadu nasib malang di hari pertama puasa aku dan ketiga pada yang lainnya..eh?
x pe la.. nant ar pikir..malas aku.. bior kunci kat situ

budak opis y lelaki neh cakap nak tlg
dgn cra apa?
dgn cara tarik getah kat cermin.. settle..
ye ker? nehi lah.. x cantek keta ai nant..  sobsss..
ader gaya nak jual dlm 20k nant tgl 10k jer

x suda.. dasar dari kecik nyusahkan mak ayah
so aku susahkan lagi..huahuahua..
nasib baik ayah oke2 jer masa antar kunci spare
kalau tak merasa la aku berkhutbahkan isnin pagi neh..
tu jer.. moral of da story
x mustahil ko ulang lagi tebiat neh fanis..
k bai..

p/s: salam takziah buat keluarga pak ndak tan sekeluarga di Perak  yang telah kembali ke Rahmatullah pada pagi td. 

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...