Sunday 22 July 2012

Salam Ramadhan

Assalamualaikum

Salam Ramadhan buat semua kaum muslimin dan muslimat. Semoga Ramadhan tahun ini adalah lebih baik dari tahun sebelumnya.
InsyaAllah kalau bab-bab puasa neh
aku x de nak gelabah mana
berbumbungkan esbestos, berhawa dinginkan aircond maka bersyukurlah
nak bandingkan dengan bebudak penguatkuasa yang berpanas berhujan tak kira masa, seharusnya aku perlu tingkatkan Ibadah lebih dari lainnya

semalam aku teman mak ke Mydin Mart
nak beli barang dapur utk berbuka katanyer..
nak2 lak semalam kan cuti
mak-mak neh bagai berjanji nak g beli barang dapur sesama
punya la ramai org..
jammed bkn sja di jalanraya, dlm mydin pun sama

sekilas berjalan, nampak rak kad raya
owhhh.. da lama aku tidak mengirimkan kad raya walau sekeping
tahun neh InsyaAllah.. ada..
kad raya online aku bo layan..
sebab x nyusahkan abg posmen (jahat giler aku)

itu jer.. Salam Ramadhan

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...