Thursday 19 July 2012

Think Positive (^,^)

Assalamualaikum

Adeh la.. sementara nak dapat tajuk yang seswai jenuh jugak aku pikir.. kang letak tajuk yang x der kena mengena lagi pening..
tajuk memainkan peranan penting..bole gitu? ahakz

x der benda pun nak citer just nak berkongsi je la kot
sebelum tu aku amek tajuk dari wall pic neh
see? nak pilih tajuk pun kena google jugak..
muehehehe..
at a glance aku tgk pic neh.. aku ase tesampai aper yang aku nak kongsikan


adat hidup
kalau bersolo nak berteman
kalau da berteman mesti nak tambah kaum kerabat kan
so gitu la aku pun.. tau2 jer da setahun setengah kami kawen
maka da mula memikir tentang anak sendiri

pendapat aku jer eh..
aku mayb kena ader usaha lebih dalam menanti zuriat neh
x per.. aku pikir positif.. see? da ader kaitan tajuk da..
aku selalu pegang kata neh Allah bagi apa yang yang kita perlu bukan yang kita hendak.. kehendak tu kadang tak der kebaikan utk kita pun.. mungkin lain hari baru kita dapat.. camtu lah beh kurang..

tapi kalau x der usaha pun x bole jugak kan
both of us now are taking several step like having consultation at clinic
taking some medication.. some sort of like dat aa
hehe..

now da 2 kali jmpa doctor
1st pegi bedua pada 29hb Jun
2nd hasben jer yang pegi sbb aku kat alor star (17hb Jun).. ~ thanks abang !!!

pastu semalam mak bawak balik ini

buah zuriat
Alhamdulillah..
thanks mak thanks jugak pada  kawan mak
sebab mak membuka cerita mengenai anak dia yang inginkan buah zuriat neh maka kawan mak neh kata nyer dia ada lebih..
aku doakan kawan mak neh pun beroleh zuriat.. InsyaAllah..

Doakan aku 
dan aku kalau boleh x mo cepat putus asa.. macam pic bawah neh


                                                        Agreeeeeeee!!!!!!!!!!

No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...