Tuesday 3 July 2012

Macam-macam

Assalamualaikum

kenapa tajuk macam-macam?
sebab byk benda nak letak dlm entry

kenapa byk benda nak letak dlm entry?
sebab  ghairah nak bercerita

kenapa ghairah bercerita?
sebab cerita semua awesome

kenapa cerita awesome?
sebab aku awesome.. eh tak..tak.. sebab menarik la..

kenapa menarik?
sebab cantik tertarik menarik kau memang da bomb.. ruffege y kate..

stoppppppssss....

yes.. byk benda nak citer.. tp malas nak tulis pjg2.. ase nak ringkaskan tp cukup buat aku akn igt detik-detik ini sepuluh tahun akn dtg.. aku kekdg kapasiti otak udang sgt lah tinggi..

1- tahniah buat mirah sebab da preggy... langkah bendul aku.. hehe
2- dpt interview di Penang dua bulan beturut2.. petanda apekah? harap2 rezki aku ader di salah satu interview neh.. satu dr Majlis Perbandaran Seberang Perai ( 13.6.2012) satu lagi coming soon di Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang (12.07.2012)
3- Klinik Rahim di Bayan Lepas pada 29.6.2012.. untuk ape? Biarlah Rahsia (gedik)
4- Buat spectacles baru.. da siap.. laki aku da collect tunggu aku balik nak amek jer
5-Kehilangan saudara terdekat yang kembali ke Rahmatullah dalam usia 28 tahun dan dlm tempoh berpantang 21 hari.. berita neh memang mengejutkan aku.. apakan daya masa tu aku di Janda Baik attend induksi.. titip doa dari jauh.. takziah buat anak2 yang masih kecil syaza (3thn) dan Hadif (21hari)
6- tok wan kak una a.k.a kak ipar jugak telah mengadap Illahi kerana sakit tua
7- masa induksi kan.. aku cam poyo lebey.. jadi penghuluwati la..mc la.. eeiiii nta ape2
8- aku sayang giler laki aku *tetibe*


itu jer macam-macam aku.. kbai


byk ko punya mcm2 kan fanis


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...