Sunday 8 July 2012

Movie Time ~ Ice Aged 4

Assalamualaikum

Lama gak x layan movie so kelmarin demi memenuhi waktu-waktu berkualiti (sangat) maka the laki bini melangkah ke Big Cinemas Alor Star Mall.. 
kami sepakat memilih Ice Aged 4.. 

bkn aper..ciri2 tempatan laki aku agak tinggi sbb ader bg hint nak tgk citer 8 hour (translate sndri).. aku cammmm.. jgn ar tepengaruh scene2 dlm the making of tu.. scene itu2 je di ulang pun.. walau nmpak cam best.. tp aku ase x sgt pun.. (motif sblm kuar dating, laki aku ngadap the making of citer 8 hour kat tivi so dia cam da tejebak sket, nak2 lak yana shamsuddin ckp.. marilah sokong industri tempatan.. bla..bla.. di panggung berhampiran)

ice aged 4? yang katun tu? ader bwk anak ker?
haha..applause..haha
yer ice aged 4.. yer citer katun yang jatuh telengek 40 kali x mati2 tu..anak pun lom ader.. y tonton neh tua bangka da.. sowang 26 sowang 28..
biarlah gitu.. pueh ati den..
x der nak tmbah dosa aku kutuk2 citer yang tak tau pangkal ujung
klu x logik pun da tau sbb katun
dari citer yang patot kena logik tp x logik kalah citer katun

aku kasik 9/10
byk x? deserved it !!!!
sbb bejaya buat aku tesenyum  + x tgk jam tgn pun
klu aku da stat tgk2 jam tgn tu petanda aku nak citer tu abes secepat y bole

da ader anak dara da deme neh..

geng jahat

geng baik
singa putih memula jahat.. pastu da kapel ngan singa oren so dia baek la..
tnye aku nama watak2 neh mmg FAILED.. jiran aku pun da 4 thn br tau nama
skali tgk da cm jelmaan johnny depp dlm pirates of caribean

geng jahat n baik.. jahaik

 


No comments:

Fairuz Rahman

Salam Semua Hakak dulu lepas abes belajar Diploma dekat UiTM Merbok Hakak continue di UiTM Shah Alam Sebelum smpai sana, macam-macam la ...